9. októbra 2013

Hello, Hello...Anybody Here?

Tak som tu zas. O niečo múdrejšia, šťastnejšia, spokojnejšia, lenivejšia, milovanejšia, sklamanejšia, vyrovnanejšia a zaneprázdnenejšia. Veľa sa toho stalo, opäť som inde, ako som bola, no neľutujem ani jednu jedinú sekundu a ani tú najmenšiu zmenu.

Niektorí ľudia odišli, iní prišli. Kolobeh funguje a po niečom dobrom príde po chvíli smútku niečo ešte lepšie. Začala som si viac vážiť každú sekundu, ktorá mi je daná, lebo nie, nič netrvá večne a to si čím ďalej tým viac uvedomujem.
Dosť bolo blábol, prechádzam k pointe. Mala som fakt nabité prázdniny, takže som nemala času nazvyš a ak sa nejaký našiel, budem úprimná, nemala som chuť venovať ho blogu. Nemala som potrebu písať. Teraz som však späť vo svojom zvyčajnom kolobehu a chuť písať sa pomaly vracia, tak sa pýtam, či má zmysel písať sem niečo? Dokončiť príbeh? Pamätá si ho ešte niekto vôbec? Chodí tu ešte niekto? 
Nie žeby som nemala čo s časom, no sľúbila som, že príbeh dokončím, tak sa pýtam, či sa mi to oplatí, či je niekto, kto na to čaká. Budem rada, ak sa vyjadríte do komentárov, aby som vedela, na čom som :) Vopred ďakujem :*
Lots Of Love 

12 komentárov:

  1. Ja sa hlásim, ja na príbeh čakám! :) A áno, pamätám si ho :) A chodím sem :)
    Moc dúfam, že budeš pokračovať ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čakám, čakám, čakááám.. Pamätám sa a teším sa ako dieťa :) a som až rada, že si nemala čas na blog lebo si si užívala prázdniny ;) ľúbim! X x x

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak snáď sa aj dočkáš :) pokúsim sa nesklamať :) boli to silné prázdniny, čo ti poviem ;) já tebe taky ♥

      Odstrániť
    2. a budem čakať aj roky ;) nedávno som nad tým príbehom vlastne rozmýšľala.. a len tak si hovorím: nezaškodilo by dostať aspoň pár (desiatok) nových častí ;) :D ♥ ♥ já vím, kotě ;) :D haha x x x

      Odstrániť
    3. no zas tak si nefandím, bude ťažké naviazať na to po takej dlhej dobe ;) ale kvôli vám to dúfam zvládnem a všetci budú spokojní na konci :) ♥♥♥

      Odstrániť
  3. Ňach, ňach. Cmuk. Vieš kto ti píše?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ňach ňach, ťažko povedať pusa, naozaj :D toto sa ti podarilo :P ♥

      Odstrániť
  4. Aaa náhodou som sem dnes po dlhom čase zavítala a čo zistím? 2 supr blogy sú tu späť(ty +ivka) :)) teším veľmo teším :D :) -Tins

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z toho môjho "návratu" budeš asi dosť sklamaná, ale Ivka to dúfam nejako vykryje aj za mňa :)

      Odstrániť
    2. Neboj, nebudem sklamaná :D však na dobré veci si treba počkať (aj keď trpezlivosť nie je až taká moja silná stránka, ale kvôli tebe sa to oplatí ) :D :) nie?

      Odstrániť
    3. na dobré áno, len toto, o čo sa tu pokúšam, by som k tomu nepriradila ;)
      a ďakujem :3

      Odstrániť