11. októbra 2013

So Let's Go Back To The Start.

Maybe This Is Only The Beginning


Ladies! Jedna mrňatá prosba na vás, teda ak si to smiem dovoliť po tom, čo som tu na to tak dlho kašľala...Kliknite prosím na ten link hore a pravidelne navštevujte ten blog! Blog s prvým príbehom, ktorý som kedy čítala s chlapcami a ktorý pre mňa ešte stále ostáva najlepším (prepáčte dievčatá). Blog, kvôli ktorému som začala písať. Blog, vďaka ktorému som spoznala jedno malé drzé žieňa, ktoré ľúbim z celého srdca ♥. Tie písmenká pospájané do viet, ktoré idú z klávesnice toho ňuňavého stvorenia sú zázračné :)
SILNO ODPORÚČAM!!!
Možno ten blog už niektoré z vás poznajú, len bol zrušený a teraz je znova obnovený, tak to aj vám dávam do pozornosti :) Užite si ho, ja si tiež plánujem :)
Lots Of Love ♥
Btw, večer časť ;)

2 komentáre:

  1. Myslíš, že som drzá? :/ joj ty, to "ňuňavé stvorenie" si si nemohla odpustiť, čo?! :D joj mojko cmuk :* :* :* :*
    teším sa na večernú časť hun ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja teba :* ♥♥♥♥♥ (a hej, sem tam si drzá :D)

    OdpovedaťOdstrániť