20. októbra 2013

You know that feeling ...

...keď ste psychicky na tom tak zle, až sa vám zle dýcha? ...keď sa radšej nebavíte s ľuďmi, lebo by ste im mohli ublížiť svojim správaním? ...keď ste si plne vedomí, že je to len vo vašej hlave a pomôcť si viete len vy sami? ...keď sa vám nechce pomaly ani žiť a každá činnosť vás stojí nadmerné úsilie? ...keď si nakoniec ľahnete do postele, pustíte hudbu a sústredíte sa len na to, aby ste aspoň na malú chvíľku prestali rozmýšľať...

Ou yeah, taký ťažký stav tu už dlho nebol. Teda naposledy včera, ale myslím predtým. Občasné depky rýchlo prišli a ešte rýchlejšie odišli, no ešte pred dvanástimi hodinami som bola skalopevne presvedčená, že ten stav ma nikdy neopustí. Ani neviem, prečo vlastne. Nemám sa na čo sťažovať, takto spokojná so svojím životom som asi ešte nebola.
Včera som však nič z toho nevidela, lepšie povedané nechcela vidieť. Sústredila som sa len a výlučne na to, čo chcem a nemám. Zlá, zlá vec, ktorú by som nemala robiť. Raz za čas neuškodí, len potom sa z nej ťažko spamätáva. Ťažko sa znovuuvedomuje všetko, čo v živote mám a čo ma robí šťastnou.
To sú momenty, kedy mi slová nestačia, kedy potrebujem skutky. Tie však nemajú odkiaľ prísť. A tak len sedím a opakujem si, že aj tí ľudia majú radi mňa, nie len ja ich. Toľkokrát mi to predsa dokázali. Ale...
A objaví sa "ale" a ja sa zas presviedčam o tom, že nie všetci ľudia sú rovnakí, že keď som tomu uverila predtým a ten človek ma sklamal a ublížil mi, tak to neznamená, že to spraví aj tento. Pochybnosti však nikdy nezmiznú úplne.
A tak si teda žijem, snažiac sa príliš nerozmýšľať, kým trávim čas osamote, lebo to nerobí veľa dobroty. Zabúdam na to podstatné a zaoberám sa hlúposťami. Ako napríklad aj teraz rozoberám hovadiny a pritom som vám chcela oznámiť, že ešte dnes bude časť :) Dúfam, že vy sa máte dobre a takéto veci vás nemusia trápiť...
Lots Of Love ♥

4 komentáre:

  1. Môj najkrajší muco ♥
    Vieš, že keď máš hocaký problém, tak som tu pre Teba, lebo neraz sa stalo, že sa sťažujem ja Tebe, vypočuješ ma a poradíš mi, ale ja Ti to chcem tiež nejako oplatiť, tak nabudúce, ak Ťa prepadne takáto nálada, okamžite mi napíš, prosím. :)
    Love you lots & lots & lots & lots & ∞
    P.S. : Pozri sa na obrázok naľavo... Do me a favor. Smile. :) x ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    P.P.S.: Ďalšia časť! Ou jéé :3 ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. viem viem a ďakujem za to :* veľmi veľmi :) toto ale bol môj stav, kedy som sa nechcela a ani som sa nebavila s absolútne nikým...tým som nechcela nikoho uraziť alebo nahnevať alebo tak, proste som vedela, že by mi to nepomohlo,keby sa s nikým rozprávam, akurát čo, tak by som zhoršila jeho náladu, a to som nechcela :)
      love you too ♥♥♥♥♥♥♥ a usmievam sa ako mesiačik na hnoji :3

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. I know I love you. And thats enough by now, nothing else matters ♥

      Odstrániť