22. novembra 2013

To Write

Čaute baby :) Už dlho sme tu nemali príspevok o ničom, tak vám teda jeden píšem. Teda písala som včera, práve teraz asi sedím v knižnici a poznámkujem o život.


A man writes because he is tormented, because he doubts. He needs to constantly prove to himself and the others that he's worth something. And if I know for sure that I'm a genius? Why write then? What the hell for? 
- Writer, Stalker -

You don`t write because you want to say something, you write because you have something to say. 
- F. Scott Fitzgerald -

Write hard and clear about what hurts.
- Ernest Hemingway -

V poslednom čase narážam na veľa citátov o písaní. Ja viem, že to moje za veľa nestojí (súdim podľa desiatich návštev denne), ale aj tak píšem rada, čo sa možno nezdá vzhľadom k frekventovanosti pridávania článkov na blog. To ovplyvňuje skôr moja lenivosť a nespokojnosť s tým, čo napíšem. V hlave mi to totiž znie úplne inak ako na papieri, mám pocit, že tie písmená neviem poriadne sformulovať. Zdá sa mi, že dookola opakujem tie isté slová, že sú tie vety suché, príliš dlhé a aj tak nevyjadrujú to, čo by som chcela aby vyjadrovali.
Možno to bude spôsobené tým, že slovenčinu vidím málokedy. Všetko, s čím sa dostávam do styku je buď v angličtine alebo v češtine. Možno to kazí moju slovnú zásobu aj spôsob vyjadrovania sa. Musím si z domu podonášať slovenské knihy a čítať, čítať, čítať.
Ale! Blíži sa skúškové a mne sa v tom čase z nejakého dôvodu píše strašne dobre, tak to bolo aspoň minulý rok. Cuz I can love you more than this už mám domyslené do úplného konca, na papier sa to však samo nedá, ale dúfam, že už to konečne dokončím. Príbeh píšem už rok a pol (hanba mi), takže už by sa aj patrilo.
Ďalej...
...toto video. Ak ste ho ešte nevideli, tak si ho rozhodne pozrite, ja som si ho zamilovala.
Ako sa máte slečny? Neviem, či má vôbec zmysel pýtať sa, keďže tento blog mi príde viac menej rodinný, lebo ho čítajú asi len moji miláčikovia, ale ak by tu náhodou zablúdila nejaká duša a prečítala si to, bola by som rada, ak by o sebe dala vedieť a podelila sa so mnou o svoje nálady a tak :) 
Keď sme už pri tej rodinnosti, ľúbim vás pusy moje a ďakujem, že ste ♥ a že sem chodíte a čítate tieto moje trapošinky :) Nebyť blogu, nenašli by sme sa a nebyť vás, neviem, čo by so mnou bolo ♥
A nakoniec, nedá mi nevyjadriť sa k novému albumu chlapcov. ABSOLÚTNA DO-KO-NA-LOSŤ! Už po Story Of My Life som vedela, že to nebude len tak a nemýlila som sa. Zbožňujem každú jednu pesničku z neho a keby ste chceli vedieť moju obľúbenú, tak si nevyberiem, všetky sú príliš úžasné. Klobúk dole. Aký je váš obľúbený song z Midnight Memories?
Ak máte vy na mňa nejaké otázky, v komentároch na ne rada odpoviem. 
Lots Of Love 

8 komentárov:

  1. No veru, keby nie je blogu, nenašli by sme sa... Ale našťastie :) ♥
    Aj ja Ťa ľúbim muci ♥ xx A veď ty to vieš :)
    Nechcem síce, aby sa CICLYMTT skončilo, ale... Každý koniec je nový začiatok, no nie? :) Teším sa na ostatné krásne poviedky a článočky, čo napíšeš :) xx A nikdy to nie je o ničom, Tvoje články zbožňujem :3 :)
    A Midnight Memories... vieš, čo si o tom myslím, prežívali sme to spolu :) A moja naj(?) neviem, či to tak môžem povedať, je Half a Heart a Strong :) Ale v podstate všetky ;)
    Love love love Xxxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi jedno z najlepších rozhodnutí môjho života bolo spustiť si toto tu :)
      a uvidíme, čo príde po Niallovi, zatiaľ mi nič tak úplne nevpálilo do hlavy ;) vlastne jedna vec by sa aj našla, len to neviem dať do písmen :/
      viem viem :* ♥♥♥

      Odstrániť
  2. Smrad. :D :D Ahoj. :)
    Som ti chýbala tu na blogu. (Namýšľam si.) :D
    Príbeh, príbeh. Ďalšiu časť si prosím..a nech som tam aj ja, lebo dajak ma tam nespomínaš.. :D Taká populárna som bola a teraz nič. :D
    ♥♥♥♥♥♥ Chlapci, chlapci, chlapci. :3 Pusinky najväčšie na celom svete. :) Celý album je TOP! Ale obľúbené songy mám dva. You & I a Half A Heart. ♥ Srdcovky.
    Cmuk a uč sa! ;*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no dovoľ, také oslovenie mi dáš o.O domýšľavec jeden :D :D
      ticho, nemala si sa rozchádzať s Haroldom :D :D
      aj som si myslela, že tieto budú také tvoje :)

      Odstrániť
    2. Dosť dobré oslovenie. :D Mala som iné pripravené, takže buď rada. :D :D :D
      Kto sa s ním rozišiel? :D To kde sa stalo? V ktorej časti?? O.o
      ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ To bolo asi jasné, že tie budú také moje.
      Inak..dávam ti like na vzhľad blogu! :* ♥ Hezké ...Vianočné. :D

      Odstrániť
    3. ty si sa s ním rozišla, neviem presne, ktorá to bola ;)
      tak asi ťa tak trošku aj poznám, že som si to mohla myslieť alebo čo :D
      vďačko, snažím sa byť tematická :D

      Odstrániť
  3. Hun nebyt blogu, nemam ta :-) nemam cast mojho sveta, ktoru tvoria moje najlepsie kamaratky, medzi ktorymi ty mieris kazdym dnom stale vyssie a vyssie. Moja krasna Zuz, bez ktorej si uz ani den neviem predstavit. Neviem, ci som to vyjadrila dostatocne jasne, ale snad ma pochopis :-) :-*
    Co sa tyka CICLYMTT som zvedava cim ma prekvapis ;-) :-*
    A MM? Urcite Half a Heart, Strong a Happily :3 uz sa resim na to, ako si ich budeme v lete spolu pospevovat :-* a pamatas ako sme sa dohodli, ze mi odfarbis vlasy s peroxidom? Ehm, kazdym dnom to myslim vaznejsie :-D
    Dobre uz placem odveci veci :-D nach, cmuuuk pusa :-* :-* :-* :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nebyť TVOJHO blogu, tak ma nemáš :) a ja zas nemám teba o.O to si neviem predstaviť už ani takú situáciu :O rozumiem ti úplne presne :*
      a neviem, či budú ešte nejaké prekvapenia, už to asi len dostať do zdarného konca :)
      jaj leto! prečo je to ešte tak ďaleko? o.O ja sa neviem dočkať peroxidovania tvojich vlasov :D :D len asi najskôr kúpime parochňu, keby sa to náhodou nepodarilo, čo povieš? :D
      ♥♥♥♥♥

      Odstrániť