27. decembra 2013

Late but...

Slečny!
Krásne Vás zdravím a posielam všetky možné ospravedlnenia za neaktivitu (zase raz)...
Chcela by som Vám len takto krátko a rýchlo (a neskoro) popriať krásne sviatky, ktoré si snáď užívate v kruhu Vašich najbližších a najmilších :) Dúfam,  že sú menej konfliktné ako tie moje, že sú aj bez snehu čarovné a že na tvárach Vám svietia len úsmev a spokojnosť :)
Čo pekného Vám nadelil Ježíšek? Pochváľte sa :)
Čo by ste chceli ako darček odo mňa? Mám napísať novú časť alebo koniec Fate in Motion? Respektíve pridať opisy kníh,  ktorých sa v poslednom čase neviem nabažiť alebo jednodielovku, ktorá mi lieta v hlave od Polnočnej? Postupne pridám všetko, no neviem kedy, tak mi v komentároch napíšte,  čo by ste chceli najviac a ja Vám to sem najneskôr zajtra hodím :)
Ľúbim Vás a najkrajšie na svete Ďakujem, že sem tam tu ešte niekto zavíta aj napriek tomu, ako blog zanedbávam (fuj fuj fuj!).
Lots Of Love ♥

4 komentáre:

  1. Ja osobne som strašne zvedavá na jednodielku :)
    Samozrejme, že čakám aj ďalšiu dávku v podobe Niallíka a Fate In Motion, of course :)
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Love love love Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bude! všetko bude, len sa k tomu trošku kopem, lebo chcem toho toľko stihnúť ešte, kým som doma :)
      ♥♥♥♥

      Odstrániť
  2. "menej konfliktné ako tie moje" :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D: D :D prepáč, nemohla som si odpustiť! :D :D :D :D :D
    - ja chcem najprv koniec Fate in Motion!!! a potom časť.. a potom jednodielovku! prečo o nej nič neviem?!!
    - čo som od teba dostala na vianoceeeeeeeeeeee O:) prezraď miiiiiiiiii :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. spoko :) dnes ti dúfam pridám FIM, snáď vyjde čas aj na to :) a nikomu som o nej nestihla povedať tak akosi :) zajtra sa dozvieš :P ♥

      Odstrániť