10. januára 2014

Just like that.

Hey Guys, whats goin on?
Chcem vám písať, ale vlastne nemám ani o čom. Dnes by to bola predposledná skúška, ktorá na mňa čaká, keby som ju spravila, čo neviem, lebo 80% na Fko je celkom dosť. Tak si tu teda pobudnem ďalšie dva týždne, budem čumieť do tých papierov a aj tak si nič nezapamätám. Výborná vyhliadka, really.
Ale odbáčam od tejto zákeráckej témy, vďaka ktorej som sa v posledných dňoch zmenila na neustále sa sťažujúceho jedinca a...(teraz malo nasledovať, že prejdem k niečomu príjemnejšiemu, ale neviem presne, čo by to malo byť, keďže sa tieto dni ťažko točím okolo iných vecí, ako je škola)
Blatitá cestička malebným lesom
Pozitívum roka! Dnes svietilo slnko :3 Po tých posledných dvoch týždňov neustálych hmiel a mrholenia som sa naozaj potešila :) Boli sme sa so spolubývajúcou trošku prevetrať, predsa by sme si tie úžasné slnečné lúče nenechali ujsť, a poviem vám, že mi to dobre padlo. Trošku sa nadýchať čerstvého vzduchu (boli sme v takom lesíku, pic vpravo) a prísť na iné myšlienky, to je presne to, čo som po dnešnej rannej nervovačke potrebovala. Chcelo by to ešte sneh, nie len preto, že ho úplne zbožňujem, ale aj preto, že o chvíľu začnú pučať stromy a tráva je tu nehorázne zelená, čo mi nepríde ani trochu zdravé. Čo bude potom na jar? A čo bude v lete? Asi sa bojím vôbec si to predstaviť. Nech len nasneží alebo nech aspoň mrzne.
Oficiálny plagát!
Ďalej. Každé skúškové mám nejaký seriál. To prvé to boli Upírske denníky, druhé som závislačila na Gossip Girl a tento semester tu máme (tadá) Veronicu Mars! Najlepší seriál ever made. Pozeráme ho so spolubývajúcou na dávky, každý deň maximálne dve časti, aby sme sa aj niečo poučili. Ešteže ju mám, inak by som to pozerala od rána do večera a učenie by šlo na takú stú koľaj. Poznáte VM? Resp. aké seriály máte najradšej? 
14. marca bude v kinách film! Cannot wait! (áno, za nadbytočné užívanie anglických výrazov môže seriál čisto v američtine, ktorá mi príde maximálne návyková) V kútiku duše dúfam, že aspoň niečo s tým Loganom bude, lebo ako TAM ten vyzerá, to nie je normálne o.O Tá jeho charizma a prístup a vnútro a to, ako žmurká očami a správa sa k ľuďom, ktorých má rád (k Veronice), namotaná som riadne a neviem si predstaviť lepšieho Logana, akým je on ;)
Hm. Just to let you guys know, dnes som HO stretla/videla takmer po mesiaci, takže je dosť možné, že čoskoro tu bude opäť raz nejaká zaláskovaná zasnívaná jednodielovka ;)
Ešte nakoniec taká malá otázočka na vaše drahocenné osoby...Čo robím zle? Čitateľky ubúdajú či niečo pridávam či nie...Stále mám taký boom a potom to opadáva a neviem, či tak veľmi odrádza moje písanie alebo neaktivita alebo neatraktívnosť blogu...Bola by som naozaj rada, keby ste sa vyjadrili, lebo ako rozmýšľam, tak rozmýšľam, neviem si vybrať, čo by to mohlo byť. Skritizujte to tu trošku (aj trošku viac), aby som vedela, čo zlepšiť :)

Maximálne zamilovaná do tej rozprávky a do toho songu ♥

Môj najnovší objav (áno, veľmi skoro) ♥

Každý jeden, aj keď je taký trápny, ako môj :)
Lebo ho cením a zbožňujem aj napriek tej trápnosti :3
Jaj, pusy moje, ľúbim vás, viete o tom? Veľmi veľmi ♥
Na akékoľvek otázky a dotazy budem rada odpovedať v komentároch, ako obvykle :)
Lots Of Love! ♥

4 komentáre:

  1. Ho? :) Idem povyzvedať :)
    Veronica Mars, to jej totálne úžasný seriál ♥ Keď som bola menšia, tak som sa na ňu hrávala :D Ona je proste úplne super! :)
    Muci, neboj sa, všetky skúšky spravíš ľavou zadnou ;) xx
    ♥♥♥♥♥♥
    Love love love Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to vyzvedanie....celý čas som sa usmievala ako blázon :3 vďačko :*
      je úplne najviac! mne sa s ňou dnes snívalo :D
      ♥♥♥♥♥!

      Odstrániť
  2. ňach ňach a tú našu Verču si pozrieme spolu! a Logana si rozdelíme, tak ako sme sa dohodli, je ti to jasné, že?!
    a profák aj s jeho hodnotením nech si nakaká na plešku (neviem či ju má, ale i keď nie, môžem mu ju s radosťou spôsobiť), o 2 týždne to dáme :-* (ja ako psych podpora :D ) a potom prídeš domkov a ja prídem k tebe domkov a budeme domka a budeme pozerať TIU a budeme sa smiať na Matejovi. to ti už teraz hovorím.
    ..a ešte čo som to chcela... jaj..WTF to bol už mesiac?! O.o a potom chcem venovanie k zaláskovanej jednodielovke, ktoré mám tak rada :-*
    cmučko na čielko.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je mi to úplne jasné! :D chudák chlapec proste, ale keď..!!!
      nemá ju, ale má celé vlasy sivé/biele, čo by sa dalo považovať za to isté v podstate :D :D
      už sa neviem dočkať, keď prídem domov a ty prídeš ku mne domov a budeme vykonávať menované aktivity :3
      bol to TAKMER mesiac, no :) a mám chuť ti nič nevenovať za to, že si taká nedočkavá, najust! :D :D ale nie som zákerná, tak sa teš (alebo aj nie) na jednodielku :*

      Odstrániť